Bijna t land uit - Reisverslag uit Sydney, Australië van Margreet Kolbe - WaarBenJij.nu Bijna t land uit - Reisverslag uit Sydney, Australië van Margreet Kolbe - WaarBenJij.nu

Bijna t land uit

Door: Margreet

Blijf op de hoogte en volg Margreet

03 Augustus 2010 | Australië, Sydney

Hier dan het aller aller aller laatste berichtje......
Ik sta nu opt vliegveld in Sydney bij de Apple store van gratis internet te genieten! het is nu 1.00pm en om 4.15pm vlieg ik Australie uit. Very sad. Woensdag om 10.45am sta ik op schiphol. Maar nu eerst nog 26 uur reizen..... ik heb een goed boek!

De laatste weken heb ik dus met Simone, Esther en Jantine een road trip van Sydney naar Cairns gemaakt. Mijn laatste verslag was geloof ik vanuit Port Douglas.
Vanaf Port Douglas zijn we naar Cape Tribulation in Daintree National Park gereden. Een prachtig natuur park in het noorden van Queensland waar het regenwoud de oceaan ontmoet. Heel indrukwekkend. We hebben er geluncht op het strand en geslapen midden in de jungle in een hostel. Jantine dr hempje is tijdens de picknick gestolen door een varaan met oog voor koopjes, het was een uitverkoopje van 5 euro.....
Na een nachtje in de bush zijn we naar Cairns gereden waar we onze laatste twee nachten in een hostel voor girls only hebben door gebracht. We hebben een tripje naar Kuranda gemaakt met een treintje dwars door de bergen en we hebben het "enorme" centrum van Cairns helemaal afgezocht naar UGG's voor Esther, Simone en Jantine. Ik heb gepast. K geloof niet dat het erg mijn stijl is.
Vanmorgen vroeg om 4.30! stond onze airport shuttle bus klaar om ons naar t vliegveld in Cairns te brengen. De andere drie meiden zijn nu Sydney in, die vliegen pas om 8.00 vanaaf naar huis. Ik vlieg eerder dus blijk ik maar hier. Ach ik ben alleen gekomen heeft ook wel weer wat om alleen weer te gaan.

Het jaar is erg hard gegaan, k zou nog wel wat langer willen blijven maar dat doe ik mn mama niet aan hihi.
Het is echt zo raar, ik heb nog niet echt het idee dat ik straks weer thuis ben.

Any way, Zondag a.s na kerk tijd zijn jullie allen uitgenodigd voor en welkom thuis feessie!

Tot heul snel!

Greet

  • 03 Augustus 2010 - 04:52

    Yvonne:

    Tot morgen

  • 03 Augustus 2010 - 06:52

    Ina:

    Hey Greet,

    Een hele gooie vlucht! Leuk om je straks weer te zien! Tot zondag!!

    Liefs

  • 03 Augustus 2010 - 07:59

    Cin:

    hoi lieverd,

    Dont't worry, het wordt een warm welkom hier voor je hoor :)

    Lynn kan al bijna "margreet" zeggen. we zijn hard aan het oefenen
    ;)

  • 03 Augustus 2010 - 10:49

    Souhayla:

    Uggs!:-D
    Maar wat is die tijd snel gegaan.. vind het leuk dat ik u weer kan zien na de vakantie ben benieuwd!
    Never forget ex-mentor hihi.

    Liefs Soes.

  • 03 Augustus 2010 - 15:38

    Annie En Leo:

    Een hele goeie reis en behouden thuiskomst, tot Zondag Annie en Leo

  • 03 Augustus 2010 - 17:52

    Bep Gerrit:

    he lieve Margreet heeeeeeeeeeerlijk thuis maar ook wel heel erg wennen we denken aan je WELKOM THUIS liefs Bep Gerrit

  • 04 Augustus 2010 - 20:27

    Edith:

    he margreet,
    hele goede thuiskomst en het zal wel even wennen zijn, zal je verhaaltjes/verhaaaalen wel missen(:
    Tot gauw, liefs Edith

  • 05 Augustus 2010 - 09:54

    Pauline:

    Welkom thuis!!!!

  • 07 Augustus 2010 - 20:15

    Lia:

    WElkom thuis en morgen een gezellig welkomthuisfeessie.

    Ik kom gauw bijpraten met je ma

  • 18 Augustus 2010 - 14:06

    Moos:

    getverderrie...heb ik eindelijk tijd hier in dat duitsland..ga ik je opzoeken..ben je inmiddels al weer een week thuis...
    Liefje..ik hoop je snel te zien in het Dordtse ..doen we ff gauw een bakkie in de Merz..
    Dikke kussen..en ik ga op mijn gemak eens even al je reisverslagen lezen..
    xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Margreet

Een jaartje Australie!

Actief sinds 14 Juni 2009
Verslag gelezen: 1012
Totaal aantal bezoekers 115762

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2009 - 03 Augustus 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: